Loreena Mckennitt

.....

از نزدیک دیدنش لطف دیگری دارد.. جای همه ی پشت پنجره ای ها را خالی کردم..
یکی از نوازنده ها سازی میزد شبیه کمانچه اما دسته اش کوتاه تر بود ..نوای این ساز بی نظیر است.. و دیگری هم که حتما سلیقه ی من را میدانید!! ویولن سل بود که هر چه بگویم کم گفتم..
امیدوارم بتوانید این دو کلیپ را تماشا کنید ..مخصوصا دو قسمت متفاوت را انتخاب کردم که تنوع ساز ها را ببینید و وسعت صدای لورینا را...
     





..........................

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 فروردین 1386 ساعت 11:39 ب.ظ

یه زمانی بود که فقط خوراکم شده بود آلبوم visit 1991 ...

solfa سه‌شنبه 28 فروردین 1386 ساعت 11:41 ب.ظ http://solfa.persianblog.com

این نظر مال من بود . ؛)

مریم چهارشنبه 29 فروردین 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://mamehr.blogspot.com

Wow ! che khoob ke Az nazdik didin, khoobttaresham inke jaye manam khalii kardin ;) ...

داروک پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 09:53 ق.ظ

با سلام و درود بر نینوچکای عزیز و مهربان ،

جالب بود و جای ما خالی واقعا.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد