جادوگری ۱
درس اول: جادوی کلمات
.....

 



جادوی اول:
کلمه ی جادو : سلام
 پل متحرکی را از توی آسمان بر میدارد و میگذارد یکراست جلوی در قلعه ای که نفوذ ناپذیر مینمود تا لحظه ی پیش!  
هنگام ادای این واژه..با نگاه و لبخندی شاید.. چون چوب جادو.. در بزرگ قلعه را هم میتوان گشود.
ثبت کننده ی نامها و یادها.. 

جادوی دوم:
کلمه ی جادو: خداحافظی
مثل زدن دکمه ی ثبت تصویر در دوربین عکاسی عمل میکند!  کلمه را میگویی و همه چیز از گذشته تا امروز را در قاب آن لحظه ثبت میکنی .. با روتوش البته! 
در این جور از عکس ها تقریبا به دشواری میتوانید چهره ای ..خاطره ای .. یادی را ..با عیب و نقص ببینید.. همه چیز در سایه ی یک مه نمناک ..دست نیافتنی و مقدس جلوه میکند.. 
در ضبط یادها و نام ها و خاطره ها ..جادوی خدا حافظی از جادوی سلام موثر تر عمل میکند!

جادوی سوم:
کلمه های جادو : فقط بخاطر تو
با ادای این واژه ها قبل از هر چیز..  یعنی.. هر کار.. هر فکر.. هر حرکت یا رفتار.. هر کلمه ....هر چیز!
 یک قلم موی نقاشی میاید و  آن هر چیز را ..هر چه که هست .. به رنگ نارنجی ِ پرتقالی در میاورد..
حالا آن چیز دیگر مثل ِ هر چیز ِ دیگر نیست! هست؟  ـ نه!  نمیتواند باشد! 
این جادو .. رنگ ِ چیزها را نارنجی ِ پرتقالی  میکند..  

جادوی چهارم:
کلمه های جادو:  برای همیشه
حس تداوم. جادویی که حرکت عقربه های ساعت را کُند میکند ..فرصت ِ بیشتر می دهد .. 
این جادو حساب بلند مدت ِ با بهره برایتان باز میکند درشعبه ی بانک خصوصی ای که میخواهید!
فقط کلمه ی جادو را  به زبان آورید !

جادوی پنجم:
کلمه ی جادو: -- ِ من
اضافه کردن یک کسره به کلمه ی قبل و بعد ورد ِ جادویی ِ من..   مثل .. گل ِ من .. خوب ِ من.. نینا  ِ من .. قلب ِ من.. هستی ِ من..  عزیز ِ من..  
میبینید! عمل میکند واقعا!!

جادوی ششم:
کلمه های جادو: برای اولین بار
یکی از زیرکانه ترین ورد های جادویی ست! .. جادوگر اگر ماهر باشد میتواند با این جادو  زمان را حتی به عقب برگرداند و کار ِ طرف تمام است!.. 
یک پاک کن جادویی!  مثل دکمه ی ؛ ری سِت؛ کامپیوتر!

جادوی هفتم:
جمله ی جادو: با بقیه فرق داری
امتخان کنید! بسیار موثر عمل میکند..  در یک کلام این جمله ی جادویی یعنی:  آها! کلید این در ..در دست ِ من است !!

ادامه دارد..
.........................................................