جمله ای
روی کاغذ
کاغذی توی پاکت
پاکتی توی کشو
کشویی در میز
میزی در اطاق
اطاقی با یک پنجره
پنجره ای رو به باغ
باغی از گلهای نسترن وحشی
...
پنجره
اطاق
میز
کشو
پاکت
کاغذ
و
جمله ای روی کاغذ :
                               در ِ این اطاق همیشه باز است.. 

برای کسی که پنهانی پاورچین پاورچین از حریم عطر نسترن ها گذشته است..
 کسی که حس ِ خوب ِ امن ِ پشت ِ پنجره ی مرا از من دزدیده است... 
برای آشنایی که بهتر است غریبه بماند...

 

برایم ایمیل بزنید..
بخش نظردهی را غیر فعال کرده ام!
 
 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرداد دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://sorouderahaee.blogfa.com/

با سلام
من یک نویسنده هستم.موضوع کتابم انسان شناسیه با ارائه مباحث وطرح های نو در این زمینه باتوجه به مشکلات سانسور کتاب لطفا ناشر یا انجمن حقوق بشری را که از ما حمایت کنه معرفی کنید.هر کمکی که میتونید.
با تشکر

امیر سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 12:41 ب.ظ http://naga.blogfa.com/

سلام / چه احساس زیبا و لطیفی در نگارش این مطلب ارائه کردی استفاده کردم .
آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

asal_selen_mptr@yahoo.com دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

نینا خیلی وقت بود سراخت نیومده بودم .... منو بردی تا دور دوراااا.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد