......


سبزه عید رو گذاشتم پشت پنجره
کم کم باید جوونه بزنه.

به فکر ماهی قرمز توی تنگم..
یه ماهی کوچولو با باله های سیاه
....
امسال عید از دریا کنار و جوجه کباب پای منقلش خبری نیست... امسال عید با اتوبوس بندر انزلی هم نمی ریم که شب بریم لب دریا آتیش روشن کنیم......امسال عید بساط تخته نرد و پای تلویزیون نشستن و فیلم دیدن هم نداریم...
 امسال عید من برای کسی عیدی نمی خرم. لا قرآنی هم نمی گیرم.
امسال عید..
 .....من به فکر ماهی قرمز توی تنگم.
                               یه ماهی کوچولو با باله های سیاه..
.............................
روز صد و بیستم.

نظرات 5 + ارسال نظر
امین سروش شنبه 15 اسفند 1383 ساعت 07:55 ق.ظ http://avazdarbaran.blogsky.com

سلام ... منم عیدو به شما تبریک میگم ...امسالم مثل سالای قبل من واسه همه ی کسایی که دورن از خونه و وطنشون دعا میکنم ...واسه شما هم آرزوی موفقیت می کنم...بای

یه دوست شنبه 15 اسفند 1383 ساعت 08:12 ق.ظ http://money4u.blogsky.com

سلام دوست عزیز...خسته نباشین....امیدوارم یه سری هم به ما بزنین....مطالب جدید و جالبی رو در مورد کسب ذرامد واسه بچه های وبلاگ نویس نوشتم........ با بهترین آرزوها.

مازیار یکشنبه 16 اسفند 1383 ساعت 09:44 ب.ظ http://future2010.blogsky.com

سلام...
ای کاش می شد همیشه به فکر ماهی کوچولوی توی تنگ باشیم...
ای کاش می شد وقتی لباشو حرکت میده چی میگه...
ای کاش می شد انو دست زد...
لمسش کرد...
و بهش گفت که نمادی از عشقه...نمادی از زیبائی...
امسال واسه کسی عیدی نگیر همون کاری که من میکنم...
اما هدیه پدر و مادر رو فراموش نکن... بوسه ای از روی عشق...
موفق باشی...
وبلاگ خوبی داری... چقدر خوب میشه که از امید هم حرف بزنی... مطمئنام حرفای قشنگی واسه گفتن داری...
به کلبه آبی من سری بزن...

مامان نیلو دوشنبه 17 اسفند 1383 ساعت 06:02 ب.ظ

سبزه را زود ننداختی؟
اگه بیای پیش ما حتما بهت لا قرآنی میدم...

اشنا شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 09:07 ب.ظ

می تونید به این هم فکر کنید
هوا هوای بهار است و باده باده ناب
به خنده خنده بنوشیم جرعه جرعه شراب
در این پیاله ندانم چه ریختی پیداست
که خوش به جان هم افتاده اند آتش وآب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد