.....

زنگ تلفن
و

.....
-نکنه اشتباه کنی؟
-مطمئن هستی درسته؟
-بهتر نیست بازم روش فکر کنی؟
-اون باید برات انجام بده ...
-تو دخالت نکن خودم درستش میکنم...
-بازم یه فکر عجولانه؟
-میدونی که داری چی کار میکنی؟
-ناپخته است..نا پخته ..
-درد سر میشه..برای همه دردسر میشه.
-از اون کاراست ها!
-اشتباهه..بی تجربه گی...
-من که میگم نه!
-نظر من اینه که نکنی بهتره!
............
.......................
تلفن قطع میشود..
                        -  نگرانم.
                       خیلی نگرانش ام!

                 -اشتباه یا درست..چه فرقی میکنه..
...............................

زنگ تلفن
و

......
-مگه میشه نشه؟
-تجربه خوبی میتونه باشه..
-میدونم فکر همه جاش رو کردی..
-قطعا نتیجه میگیری!
-اگه فکر میکنی درسته پس درسته!
-فوقش نمیشه دیگه!
-تو فکر نکرده عمل نمیکنی!
-مسئولیتش رو بپذیر و انجام بده..
-به خودت می سپارم..
-خودت تصمیم بگیر...
-صبر داشته باش امکان نداره درست نباشه..
-بذار بقیه هم از تجربیاتت استفاده کنند...
-به خودت تکیه کن!
................
..................................
تلفن قطع میشود..
                           -  نگرانم.
                          خیلی نگرانش ام!

                   - نباید اشتباه کنم..نباید.
................

پدرم مرد با سیاستی است!