درس سوم.تصنیف نوا

.......



عاشق......
عاشق نشدی زاهد
دیوانه چه میدانی
بر شعله نرقصیدی              
پروانه چه میدانی
لبریز می غمها                   
شد ساغر جان من
خندیدی و بگذشتی             
خندانه چه میدانی
یک سلسله دیوانه               
افسون نگاه او
ای غافل از آن جادو
افسانه چه میدانی

عاشق شو و مستی کن
ترک همه هستی کن
ای بت نپرستیده
بتخانه چه میدانی

من مست می عشقم
بس توبه که بشکستم
راهم مزن ای عاقل
مستانه چه میدانی


 
........................................... 

آری!
تنبور من دیگر به کوک عشق نمی نوازد !
نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان جوزی پنج‌شنبه 27 مرداد 1384 ساعت 07:20 ق.ظ http://jozidrv.blogspot.com

ساز من هم شکسته
ساز تنهای تنهایی من
همان که برایش خواب می دیدم

ahoo20 یکشنبه 30 مرداد 1384 ساعت 11:16 ب.ظ

chera gatesh kardi torokhoda bazam bezaresh kahesh mikhoonam
:)

ahoo20 دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 09:00 ق.ظ

mer30 dighe nazan bere bezar bashe kahesh mikhoonam dooset daram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد