یه دل دارم...
........


 

یه دل دارم ..خدا داره
 زمین داره ، هوا داره
 میون دریای غمش
 کشتی و ناخدا داره ..

یه دل دارم وفا داره
 یه طاقی از طلا داره
تو بهترین جاش یه دونه
 قصر و ..یه پادشا داره..

یه دل دارم نگین داره
 هوا داره ، زمین داره
تو دریای پر از غمش
قایق و سرنشین داره ..

یه دل دارم غصه داره
قفلای سربسته داره
از اونا که میان می رن
یه عالمه قصه داره ..

یه دل دارم ، خیال داره
 عین پرنده ، بال داره
زخمیه اما زخماشم
تماشا داره ، فال داره..
 
یه دل دارم صدا داره
شادی که نه ، بلا داره
یه جاش کویری یه جاش ابر
 هر کدومو جدا داره..
دنیای ما ، هیچه پیشش
 واسه خودش دنیا داره..

 یه دل دارم ، بارون داره
لیلی داره ، مجنون داره
 ناخونده توش زیاد میاد
اون همیشه مهمون داره ..

یه دل دارم ماه داره
بیراهه و راه داره
اندازه ی ابرای سرد
دردسر و آه داره ..

یه دل دارم آتیش داره
تو ابرا قوم و خویش داره
نه راه پس مونده براش
نه طفلی راه پیش داره..

یه دل دارم رقیب داره
فراز داره ، نشیب داره
 با اینکه آدم نشده
 کلی درخت سیب داره..
  
یه دل دارم ..اما ..
می گه
غلط نوشتی ، ننویس
 تو خیلی وقته که دادیش
به اونی که  پیش تو نیس
 راس می گه !
عاشقم دیگه..
 عاشق و کلی بی حواس
 اصلا یادم نبود که دل
پیش خودم نیست و کجاس!

خلاصه که..
اون لعنتی
 که یکیه با دو تا حرف!
چیزیه که نداشتنش
بیشتر واست می کنه صرف!

از ته دل ، نه ، نمی گم
 ولی اگر که دل نبود
 دروغ چرا ، تو دنیامون
 انقدر غم و مشکل نبود!

 پیش روی دلم می گم
 توهین نباشه به دلا
خوش به حال بی خیالا
 خوشا به حال عاقلا

مریم حیدر زاده



....................................................


نظرات 2 + ارسال نظر
- سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1386 ساعت 10:49 ب.ظ

دلم را در میان دست می گیرم

و می افشارمش در چنگ

دل این جام پر از کین پر از خون را

دل این بی تاب خشم آهنگ

مریم چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 11:04 ق.ظ http://tao.blogsky.com

خر این شعر انتخاب کردناتم....خر خودتم...باور کن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد